donderdag 24 april 2014

Trots

Drie mooie kinderen + een muur die wel wat nieuws kan gebruiken = drie mooie kinderen aan de muur! Nou zou ik ze af en toe weleens achter het spreekwoordelijke behang willen plakken, maar om ze nu met hun kraagjes aan de muur vast te spijkeren vond ik toch wel iets te ver gaan.

Dus moeders pakte een paar kwasten, verf en een groot doek (1x1m) dat met een andere afbeelding erop toch maar ergens in de weg stond, vond een paar spaarzame uurtjes me-time (vanwege die drie mooie kinderen het moeilijkste ingrediënt van dit project) en ging aan de slag.

En nu ben ik trots. Op mijn drie mooie kinderen, maar ook wel een beetje op mezelf.

 
Het heeft nog n extraatje: als het licht erover valt worden de namen van de kinderen zichtbaar (kwestie van veel vernis overal behalve op de letters):
 
 

1 opmerking:

  1. o goed gedaan hoor! applaus voor jou. mooi kleurtje ook en de tovertruc is ook super!

    BeantwoordenVerwijderen